Peta Ke Lokasi

1) NUR BUKIT UNGGUL ECO-RESORT, JENDERAM HULU, SEPANG


Nur Bukit Unggul merupakan Eco-Resort ke 4 yang dibangunkan selepas Nur Lembah Pangsun, Nur Lembah Lenggong dan Nur Bukit Hijau.

Nur Bukit Unggul adalah lokasi yang ideal untuk aktiviti riadah berminda melalui aktiviti permainan, bina pasukan, motivasi dengan alam semulajadi dan suasana kesegaran flora dan fauna yang menjanjikan kelainan kepada para pengunjungnya.

Selain itu juga Nur Bukit Unggul turut menyediakan permainan 'paintball' iaitu riadah yang menguji kepintaran dalam mengatur strategi untuk mengalahkan musuh.

Nur Bukit Unggul terletak berhampiran Putrajaya dan Cyberjaya. Selain menjalankan program di sini, para pelanggan juga berpeluang untuk melawat ke pusat pentadbiran negara dan kawasan sekitarnya yang indah.



  


2) NUR LEMBAH PANGSUN ECO-RESORT, ULU PERDIK, HULU LANGAT, SELANGOR


Seeing is Believing
Close to nature and near the city, Nur Lembah Pangsun is situated in the lush green tropical forest of Hulu Langat, only 35 minutes away from Ampang, Kuala Lumpur.
Like no other, NUR  LEMBAH PANGSUN is a Malaysian eco-resort with a natural
charm that offers spectacular facilities & accommodation, fantastic indoor
& outdoor activities and makes for superb outings, whether  for individuals, families or corporate groups.
WAIT NO MORE!!!
Experience our unique combination of land, air and water adventures. Young and old
 alike, make that unforgettable journey and rediscover yourself among the diversity of flora & fauna in and around Nur Lembah Pangsun.
 
Sila Layari : http://www.nurecoresort.com/nur-lembah-pangsun
 
 
 


2) NUR LAMAN BESTARI ECO-RESORT, ULU YAM BARU, SELANGOR


 Located beside the Sungai Tua Recreational Forest, near Ulu Yam and only 15 minute from Batu Cave, Selangor. Our visitors will enjoy the beauty of nature with comfortable environment which are peace and quiet.


Sila Layari: http://www.nurecoresort.com/web2015/nur-laman-bestari-selangor/

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS